March 22, 2011

Max Factor forgatás & Beauty Blogger Event 2011

Mint számos beauty blogger, én is lehetőséget kaptam, hogy részt vegyek a Max Factor videoforgatásán,ami 19-én (szombaton) a Maddox bárban került megrendezésre. A rendezvény célja főként az volt, hogy a fiatalabb korosztály is megismerhesse a márkát, hisz áprilistól YouTube és Facebook oldallal is jelentkezik majd a Max Factor, továbbá a MF vezető sminkese, Szűcs Adrienn blogot is fog vezetni.




Külön örültem annak,hogy a forgatás keretében lehetőségem nyílt megismerni a többi sminkimádó bloggerinát. Mindenki aranyos és kedves volt, bár eleinte meg voltunk egy kicsit szeppenve. :) A nap folyamán Kis Adri, a MF marketinges leányzója állt a rendelkezésünkre,aki mosolygós és közvetlen volt. :)

csoportkép :)


A felső emeleten megleshettünk egy videoforgatást, és aki akart, werkfilmben is szerepelhetett , hogy felkonferálja magát vagy a blogját.

a forgatás

Természetesen egyikünk sem távozott üres kézzel, egy körülbelül 3 méteres asztal meg volt rakva mindenféle földi jóval (=smink :D), amiből mindenki kedvére válogathatott (persze eleinte nem hittünk a fülünknek :D), és ha ez nem lenne elég, távozáskor kaptunk egy kis csomagot is ecsetekkel,szájfényekkel, és mindennel,ami egy sminkimádónak csak tetszhet.

a már említett roskadozó aszal :)

Azt mondanom sem kell,hogy körülbelül negyed óra alatt lepusztítottunk mindent :D és csődbe vittük a Max Factort. :))

before & after kép :D

Én a következőkkel tértem haza:




és ami mindent elbírt :)

Tesztek & vélemény hamarosan!

Szeretném megköszönni a lehetőséget a Max Factornak,a 2 Adrinak és a stábnak. Élmény volt az egész! :)

xo Evinde

5 comments :

  1. If you haven't already, please check out my new 'Dare to Wear for Charity' post. $10/person who does a makeup look will go to the people of Japan:

    http://www.funnyfacebeauty.com/2011/03/dare-to-wear-charity-challenge-for_21.html

    xx
    Alicia

    ReplyDelete
  2. Hjah, nem vagyok nagy Max factor fan, de ezért irigyellek! :D

    ReplyDelete
  3. Yep,if I have enough free time to do it. :) Maybe after my exams.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...