June 15, 2011

Drugstore Haul: Essence, NYC, Aden, Wet 'n' Wild | May 2011

Of course,I went to drugstores in May too. Now let's see what I got:
Mint mindig, májusban is bejártam pár drogériát. Lássuk mit szereztem:


~ NYC Liquid Lipshine - 575 Brighton Beach Peach
~ Essence Stay All Day Concealer - 20 Soft Beige (my best concealer so far.better than the Flormar concealers! / az eddigi legjobb korrektorom!jobb,mint a Flormar korrektoraim.)
~ Wet n Wild Glassy Gloss - Apricot Glaze
~ Wet n Wild Ultimate Minerals Loose Blush - Purely Mauve
~ Essence Mono e/s - 35 Party All Night; 44 It's Up To You
~ Aden Waterproof Eyeliner - White (my NYX JEP in Milk is too creamy for my waterline / a NYX JEP fehér ceruzája túl krémes a vízvonalra)

44 It's Up To You  &  35 Party All Night
(totally love 'em!)


Essence C&S Baked e/s - 11 Mercurios (pretty golden/champagne colour for summer/ szépséges arany/pezsgő szín nyárra)
Miss Sporty Perfect Colour Lipstick - 119 Lovely; 120 Goddess
NYC Smooth Skin Bronzer - 720A Sunny (finally!I picked up the famous Sunny bronzer / végre én is megvettem a híres Sunny bronzosítót)
Essence Blossoms Etc Nail Polish - Forget-Me-Not (this is a backup,because I used up half of my first bottle / ez a második üvegem,mert az elsőnek már elhasználtam a felét,és ilyen szép kéket úgysem fogok találni)
Essence Smokey Eyes Brush (my second one :) because it's so good / szintén a második)
Essence Nail Art Stamp Plate

I bought almost everything in Rossmann,ofc.
Majdnem mindent a Rossmannban vettem,természetesen.


What abour your latest haul?Recommend me smthg!
Ti mit vettetek mostanában?Ajánlotok valamit?

xoxo Evinde

6 comments :

  1. én ma nézek szét a rossmannban, a piros szemhéjpúderre kivi leszek, nem csinálsz vele egy sminket?

    ReplyDelete
  2. ohh, az a vörös szemhéjpúder de gyönyörű!

    ReplyDelete
  3. Már van vele,csak még nem postoltam :) Sajnos a képen szebb,mint a valóságban,plusz a pigmentáltság is csak közepes. De azért szeretem :) Nem tudjátok,hol találhatnék tűzpiros jól pigmentált szemhéjpúdert?:/ Mert ez inkább NAGYON élénk korall,mint piros. :)

    ReplyDelete
  4. WHAT?! You have NYC in Hungary?! UGHHH SO UNFAIR! >: ( I had to order mine on eBay. Took 3 weeks for it to get here and I had to pay 5 bucks for it + 4.75 for shipping! : ( Suckssss! -jealous-

    Love the shadows you got btw! Party All Night is absolutely gorgeous!

    ReplyDelete
  5. úristen az a piros *.* kár, hogy nem ilyen szép szerinted élőben :(

    ReplyDelete
  6. @Nani: OMG!? Y U no have NYC there? D: That's kinda sucks. We have it (small selction tho), but the NYC Blushable Creme Sticks are not available ofc. D:< duh. Oh,and the prize is almost double then in the US. At least,we have it.
    Yep,Party A.N is really pretty,reminds me of Darkhorse e/s :D

    @Ariel: igen,az tényleg kár :( de mivel úgy sem fogok találni szebbet,marad ez a kedvenc piros szemkencém :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...