April 3, 2012

Müller Haul - April 2012

Igencsak el vagyok maradva a bejegyzéseimmel (pl a majdnem 1 éve készült Katy Perry Last Friday Night sminkkel, hopsz), úgyhogy igyekszem pótolni mindent. A suli elég rendesen lefoglalt,és a szabadidőmre pedig a tumblr tartott igényt - szóval van ürügyem :) ( a tumblr túlzottan addiktív :D) 


Körülbelül 2 hete volt egy utam a Müllerbe,és vettem pár dolgot. Külön kiemelném az Essence új habos állagú pirosítóját és a Legends of the Sky pirosítót, őket Pesten sehol sem találtam, úgyhogy nagy volt az öröm. Na de lássuk a többieket:


Szerintem nagyjából ismeritek a termékeket, úgyhogy csak a kritikusakat írom le:
a kis Alverde üveg egy fehér arcfesték, a szórófejes műanyag flakon pedig egy hővédő. A többieket biztosan ismeritek. :) (megjegyz.: az képen látható Essence ecset nagyon jó!)

Mára ennyi voltam. :) Igyekszem összeszedni a gondolataimat az Essence és Catrice termékbemutatóról/találkozóról, úgyhogy az is várható. 

(to my non-Hungarian followers: sorry guys, no English version this time, but you can see the products on the photo) 

xoxo Evinde


No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...