April 4, 2014

Magyar webshopok #1 | Bájkeverő webáruház


Akik követik a blogot egy ideje, azok tudják, hogy szeretek online rendelni. Különösen nagy rajongója vagyok az eBaynek és a Pinkyparadise-nak, de ezek - lévén külföldi webshopok - PayPalt igényelnek. Mivel nem mindenki mozog otthon a PayPal-on keresztül történő fizetésben vagy nem mer rendelni külföldről, azoknak kizárásos alapon maradnak a magyar webshopok.


Pár hete megkeresett a Bájkeverő webáruház, és arra kértek, hogy írjak róluk pár szót, talán érdekelné az olvasóimat a kínálatuk. Na most azt tudni kell rólam, hogy páran már megkerestek ilyen ajánlattal, főként olyan oldalak, amiknek semmi köze sincs a blogomon megjelenő tartalomhoz. Ezeknek az ajánlatoknak persze visszautasítás lett a vége, mivel gondolom nem sokakat izgatna pl a lecsós spagetti sztorija egy sminkes blogon. A Bájkeverő webáruház termékeit viszont könnyen a bloghoz tudom kapcsolni, hisz akiket érdekel a szépségápolás és a sminkelés, azok általában szeretik az ékszereket is.


Ha körülnéztek az oldalon, látjátok, hogy főként ékszereket lehet megvásárolni, karórák és egyebek között. A termékek hasonlítanak az eBayen is megtalálható dolgokhoz, bár konkrétan még nem kerestem rájuk. Itt jön szóba az, amit a bejegyzés elején említettem: ha valaki fél eBayről rendelni, az bátran kukkantson be a Bájkeverő webshopba.


A webshop küldött nekem egy meglepetés csomagot, amiről nem tudtam, hogy mi lesz benne. A csomagban egy szilikonpántos karóra lapult, amit magamtól nem biztos, hogy megvettem volna. Érdekesség, hogy szükségem volt egy olyan órára, amit üthetek-verhetek bringázás és futás közben, mert az előző, szintén szilikonpántos órám eltört, így pont jókor jött ez az új óra. Majd ápdételek, hogy mennyire bírja a strapát. :)


Ha kedvetek támad, nézzetek be a webshopba.

~ Evinde

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...